Periodontologia

chirurgia stomatologiczna

Zabiegi, które wykonujemy w gabinecie Dentalium pozwalają naszym Pacjentom zatrzymać rozwój chorób i uratować własne, zdrowe zęby na wiele lat.

Periodontologia to dziedzina stomatologii skupiająca się na
leczeniu tkanek otaczających zęby – dziąseł i kości.

We współpracy ze specjalistami skutecznie leczymy choroby przyzębia – wykonujemy kompleksowe zabiegi periodontologiczne, przy zastosowaniu najnowszych metod i procedur leczenia tkanek, dziąseł, czy parodontozy. Pozwalają one na każdym etapie choroby przyzębia zatrzymać jej rozwój. Podczas regularnych wizyt kontrolujemy również tkanki wokół zębów, co pozwala na wykrycie już we wczesnej fazie chorób przyzębia, co umożliwia skuteczne leczenie i regenerację tkanek.

W przypadku jeśli dziąsła są w stanie zapalnym przeprowadzamy zabiegi celem umożliwienia pacjentowi lepszej higieny i ochrony tkanki oraz zębów, a tym samym zmniejszenia stanu zapalnego i ilości bakterii. Zabiegi wykonywane w naszej praktyce pozwalają również na powstrzymanie zapalenia, aby nie rozprzestrzeniało się na tkanki i zęby sąsiednie. Jeśli proces zapalny nie zostanie w odpowiednim czasie zatrzymany, to choroby przyzębia, włączając zapalenie dziąseł i paradontozę, stają się poważnymi infekcjami, które pozostawione bez profesjonalnego leczenia powodują nie tylko utratę zębów, ale mają niekorzystny wpływ na ogólny stan zdrowia.

Zwracamy bardzo dużą uwagę podczas wykonywania innych zabiegów czy wizyt profilaktycznych na zmiany tkanek wokół zębów już we wczesnym stanie, ponieważ późno postawiona diagnoza może przyczynić się do zaniku dziąseł, a w konsekwencji do zaniku kości, w której umieszczony jest ząb.