Implanty

chirurgia stomatologiczna

Wieloletnie doświadczenie zespołu Centrum Stomatologii Dentalium w wykonywaniu zabiegów implantologicznych pozwala nam na bezpieczne, estetyczne i trwałe przywracanie naszym Pacjentom zdrowego i pięknego uśmiechu.

Zastosowanie implantów pozwala naszym Pacjentom na pełen komfort zarówno fizyczny jak i psychiczny podczas jedzenia, uśmiechu czy mówienia, a także na uniknięcie kłopotów związanych z klasyczną protetyką jak np. wyjmowanie protez, konieczność szlifowania zębów itp.

Implanty stosowane przez nas składają się z tytanowego korzenia, który naturalnie zrasta się z kością, a porcelanowy ząb jest idealnie podobny do naturalnego zęba.

Idealny i naturalny uśmiech to efekt końcowy leczenia, który możemy osiągnąć stosując między innymi implanty zębów.

Implanty rekomendujemy jako najlepsze rozwiązanie w przypadku:

• braku pojedynczego zęba – takie rozwiązanie jest wskazane dla Pacjentów, którzy chcą uniknąć szlifowania zdrowych zębów, jak ma to miejsce w przypadku mostu,
  • braku kilku zębów – w takim przypadku istnieje możliwość uzupełnienia braków w uzębieniu w formie mostu zamocowanego na implantach – wszczepiając np. 2-3 implanty zębów można na nich odbudować 3-4 zęby,
  • bezzębia, czyli dla Pacjentów, którzy utracili już własne zęby i borykają się z problemem noszenia protez całkowitych. Dla nich możemy zarekomendować kilka komfortowych rozwiązań opartych na wszczepionych implantach zębów.

Najczęściej naszymi Pacjentami poddającymi się zabiegowi implantacji są osoby dorosłe, bez przeciwwskazań zdrowotnych, u których stwierdzono odpowiednią ilość kości, by stabilnie utrzymać wszczepiony korzeń. W przypadku braku takiego podłoża oferujemy zabiegi odbudowujące kość pod zabieg implantologiczny.

Implanty zwykle wymagają jednego lub dwóch zabiegów chirurgicznych oraz trwającego od 3 do 9 miesięcy czasu oczekiwania na wgojenie implantu (osteointegracja ) oraz kilku wizyt związanych z odbudową implantoprotetyczną. Natomiast pomiędzy zabiegami zwykle zalecamy comiesięczne wizyty kontrolne, a także rekomendujemy przestrzeganie skrupulatnej higieny jamy ustnej.

Prezentacja etapów wszczepiania pojedynczego implantu:

Prezentacja etapów wszczepiania implantów pod mosty:

Rozwiązania implantologiczne firmy Straumann: